دانلود pdf کتاب Trick Yourself to Sleep : 222 Ways to Fall and Stay Asleep From the Science of Slumber

[ad_1]

222 روش خواب بعد از یک شب بهتر و صبح روشن تر خواب ضعیف می تواند زندگی بیداری شما را ویران کند و بدخلقی و بدخلقی شما را به وجود آورد. اما اگر به سقف خیره شده اید ، گوسفندها را می شمارید ، نگران باشید که هرگز نمی تواند خواب باشد … چه کاری می توانید انجام دهید؟ خوب ، خودتان را تقلب کنید – با 222 استراتژی ساده و نکات خلاقانه ، همه از نظر علمی پشتیبانی می شود: ساعت ها را بپوشانید (هر دقیقه فشار روانی را متوقف کنید) دو کیوی بخورید (فولات و آنتی اکسیدان های آنها به خواب کمک می کند) زبان خود را بیرون بکشید (باعث کشیدگی فک می شود) سعی کنید یک پتوی وزنه دار (مثل این است که به سیستم عصبی خود آغوش بکشید) لیستی تهیه کنید (و سپس کارها را تا فردا کنار بگذارید)! این راهنمای ضروری حتی برای بی خوابی های گاه به گاه به شما کمک می کند تا به خواب بروید ، بخوابید و بهترین خود را بیدار کنید.

[ad_2]

دانلود کتاب Trick Yourself to Sleep : 222 Ways to Fall and Stay Asleep From the Science of Slumber